miercuri, 17 noiembrie 2010

Orice lucru El il face frumos la vremea lui...

Nu v-ati intrebat de ce nu ni se intampla lucruri frumoase mai des? De ce oamenii din jurul nostru care zambesc si se bucura de viata au devenit niste raritati? Asta am inceput sa ma intreb acum cinci minute si nu stiu cum, printr-o minune am gasit un raspuns, e al meu, nu inseamna ca e si cel bun, dar aleg sa ma agat de el pentru ca imi da siguranta pentru zilele ce imi stau in fata. E simplu, noi suntem niste copii plini de vise si dorinte dar in acelasi timp fara strop de rabdare, in schimb Tatal nostru care stie sa ne dea numai daruri frumoase lucreaza de zor, de ce?...pentru ca are niste copii pretentiosi, care nu se multumesc cu putin, mereu vrem mai mult, si daca se putea sa primim ieri e si mai bine...si iata-ne in atelierul Lui, stam de vorba cu El, dar nu ne uitam in ochii Lui, privirea ne e furata de tot ce ne pregateste, visam cu ochii deschisi si ne desenam o viata cu toate acele lucruri in ea...dar timpul trece si Tatal nostru parca tot la darul acela lucreaza...nu-l mai termina odata...brusc ne trezim din visare...insa tot cu ochii pe dar...El e bun...desi stie ce avem de gand sa facem...stie ca ii vom lua darul din mana, desi e neimpachetat si neterminat, insa nu ne deranjeaza, ne-a ajuns cat am vazut...a trecut o luna, un an...si tot nu l-a terminat...nu mai avem timp de pierdut...gasim noi o solutie, doar si noi stim sa facem cate ceva, si mai ales nu avem nevoie de hartia Lui de impachetat...ne descurcam si singuri!...iata de ce nu ni se intampla mai des lucruri frumoase...

                                             -2spre10-

Un comentariu: