luni, 22 noiembrie 2010

Cum arata Tatal tau?

         Cu totii cunoastem notiunea de tata, poate chiar numim pe cineva apropiat noua "tata", insa nu inseamna ca avem cu totii acelasi tata, ar fi grozav sa fim miliarde de frati, dar vai de mamele noastre, nu ar fi prea roz pentru ele...asadar fiecare avem un Tata, si imi permit sa spun astfel pentru ca desi Il stim de Tata iar El este unul si acelasi, fiecare cunoastem pe Tatal asa cum alegem.
        Cei mai multi Il cunoastem ca "Domnul poarta de grija" poate pentru ca aceasta e una din rugaciunile pe care le rostim cel mai des, avem nevoie de asigurarea ca El este cu noi in fiecare moment, dar suntem noi cu El in fiecare moment?...sau poate ne e mai apropiat "Domnul este bun si indurator", oare de ce insa ne trec aceste cuvinte prin minte chiar inainte de a face ceva ce stim ca Il va supara...nu cumva ele nu fac altceva decat sa ne linisteasca constiinta?... mai mult "Domnul ma scapa din necaz", El chiar ma scoate din groapa doar am strigat la El cu toata puterea, totusi de ce peste o saptamana traiesc ca si cand nimic extraordinar nu s-ar fi intamplat?...sa fie El doar atat?...doar atat poate face Tatal?...cine spune ca trebuie sa faca ceva?...ce se intampla cu "Dumnezeul care tace timp de o zi, o luna, un an..." sau cu  "Dumnezeul care nu intervine", si ce fac cu "Dumnezeul care sta si ma priveste cum plang", este El acelasi cu "Dumnezeul Atotputernic"?
        Ma gandeam de cate cuvinte am nevoie sa Il descriu pe Tatal meu, asa cum aleg sa Il cunosc eu, din pacate sunt prea putine...infinit de putine in comparatie cu ceea ce este El, si nu pot sa nu imi dau seama ca sunt zile cand aleg sa am un Tata asa de mic, care nu poate sa aduca un zambet pe fata mea, sa faca minuni pentru mine, sa vindece bolnavi, sa schimbe inimi, sa intoarca pe cei dragi acasa...in acele zile Tatal meu e in vacanta, am luat o pauza...da, eu sunt cea care am luat o pauza...pentru ca El e nerabdator sa faca ceva pentru mine, insa eu aleg sa il las sa faca pregatiri peste pregatiri pentru ca mai apoi sa nu Ii dau nimic de lucru...il oblig sa ramana mic...pentru ca eu nu Ii cer nimic...
                                                                                                           



- 2spre10 -



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu